Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Z tohoto důvodu důrazně doporučujeme si pečlivě pročíst a porozumět českému manuálu, který dáváme ke zboží.
Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady. Námi garantovaná životnost při běžném používání je 14 dnů u clearomizérů a žhavících hlav, běžná životnost baterií je 6-12 měsíců.
Reklamaci zboží můžete uplatit na kterékoli naší provozovně, případně zaslat na adresu centrály Vaprio.cz, Štemberova 200, Kyšice. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů, obvykle je to ale rychleji – snažíme se o co nejrychlejší vyřízení. Zboží neposílejte na dobírku – v tomto případě bychom ho nemohli přijmout. V případě zaslání poštou doporučujeme zaslání doporučenou formou a stejně tak je dobré k reklamovanému zboží přiložit popis závady a kopii účtenky. Zdůrazňujeme zároveň, že záruka se nijak nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, nelze zaměňovat životnost zboží s jeho reklamační lhůtou a taktéž se záruka nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka).
Při nákupu online je možné odstoupit ve lhůtě 14 dnů od kupní smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodů. V případě elektronických cigaret, náplní a příslušenství (typicky žhavících hlav a clearomizérů), které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto / použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde.
Vzorový reklamační formulář, které je vhodné zaslat spolu s reklamací pro nejrychlejší vyřízení reklamace ke stažení zde.